Volgers*Читатели

zondag 13 november 2011

Winter klare terras! *** Терасса - к зиме готовы!

Gister en vandaag met mooie weer heb ik onze terras winter klaar gemaakt, alles opgeruimd en met help van mijn manlief alle grote bloempotten naar binnenkant verplaatst. Dan is minder kans van omgewaaide of bevroren potten. Als regelmatig s'nachts gaat vriezen, wikkel ik potten met paar lagen van oude kranten. 

Вчера и сегодня погодка радует солнышком, а температура падает - как раз время привести терассу в порядок к зиме. С помощью моего дорогого перетащили большие цветочные горшки с внешней стороны на внутренюю, меньше шанса что горшки снесёт штормом или они замёрзнут. Как температура по-ночам будет ещё низе опускатся, то я их на всякий пожарный обверну парой слоёв старой газеты.




En dit is mijn oogst van knoflook, die groeide tussen de aardbeien. 

 А это мой урожай чеснока, он рос между клубникой.


5 opmerkingen:

  1. o ja bah, dat moet ik hier ook nog doen.
    wat leuk die knoflook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja het blijft altijd wel een klus, maar ja zo ben je lekker bezig in de buitenlucht ;-))
    Je hebt een aardige oogst knoflook Olga!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Какие вы с супругом молодцы! Цветочки потрясающие,представляю, как они смотрятся летом! А урожай чеснока какой щедрый *____*.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh, wat een stapel knoflook zeg! ik ben helemaal verbaasd, dat je dat gepoot hebt in bloembakken, geweldig idee!
    smakelijk eten dan maar he!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf idee om knoflook te poten ... leuk idee dank je wel.. doet het ook nog wat tegen spinnen en ander beesten in de tuin... leg ik namelijk alles rondom me huis terug

    BeantwoordenVerwijderen