Volgers*Читатели

woensdag 20 juni 2012

2 - Voor het blog / Доблоговое

Borduren gaat door, maar.......... Dus ik ben weer met werken uit verleden.

Я всё вышиваю и вышиваю, но ...............   Поэтому я опять с работами из прошлого.


Gezamenlijke projecten  ***  Совместные проекты


Deze werk heb ik gemaakt voor "Borduren voor gezondheid". Bedoeling dat die wordt verkocht en opbrengst gaat voor een goede doel.

Эту работу вышивала в рамках благотворительности. Идея: вышивальщица вышивает, а организация продаёт и средства от продажи направляет на благотворительность. Работа оформляется уже покупателем. 

==============


Deze blok is in een quilt verwerkt. Die hangt nu in gerenoveerde ruimte van Oosterlichtkerk in Huizen. Ik ben geen lid van deze gemeente en ben ik ook niet kerkelijk, maar ik ben Christelijk. Toen ik over dit project hoorde, heb ik dit werkje gemaakt. 

Эта вышивка один из блоков в проекте церковного квилта, он теперь весит в отреставрированной церкви неподалёку от моего дома. Я не явлаюсь прихожанкой этой церкви, да и церковь посещаю когда я в этом нуждаюсь, а не потому- что так положено. Я живу по законам Хрисианства, это главнее еженельного посещения церкви. Поэтому когда я услышака от знакомой об этом проекте, то вышилась ЭТА работа на одном дыхании.
==============



Dit is mijn bijleg in een quilt voor een jongetje. In het origineel patroon hoorde Latijnse letters zijn, maar het quilt is voor een Russisch kindje, dus heb alle letters veranderd. De foto van quilt is door maakster van quilt gemaakt, zij heeft alle stukjes per post ontvangen en aan elkaar gezet.

Этот шкодливый котёнок мой влкад в совместный проект пледика для новорождённого мальчугана. На оригинальной схемке были Латинские буквы, но что-бы малыш потом не путался, заменила их на Русские. Фотографию пледика делала дама, которая все отдельные кусочки собрала воединое.
==============




Door mij geborduurde delen in Roun Robins .

Мною вышитые части в Робинах.

8 opmerkingen:

  1. Красивые работы!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ох, сколько всего милого и красивого!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woo ! I love the butterfly =)
    I have to do like you and search in my drawers, I have so many projects begun and not finished !!
    big hugs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste wat een mooie blog. En een schitterend borduurwerk! Ik ga geven verder rondneuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Какие чудесные работы, в ни столько чувствуется любви, теплоты, доброты.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie werken maak je, vooral de laatste drie vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer allemala van die prachtige werken.
    Ook nog zulke grote!!
    Ik ben helemaal weg van je panda!!
    Hij is echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen